خبرهای مرتبط

جمع

افغان‌ها بزرگترین جمعیت پناه‌جویان در سراسر جهان

آژانس پناهجویان سازمان ملل در گزارش تازه خود اعلام...

کرېکټ نړیوال جام: د مجیب پر ځای حضرت ځاځی ۱۵ کسیز نوملړ ته اضافه شوی

افغان لوبډله به د کرېکټ شل اوریز نړیوال جام...

هُشدار غنی: شکیبایی مردم افغانستان محدود است

اشرف غنی، رئيس‌جمهور پیشین کشور در پیام عیدی خود...

برنامۀ جهانی غذا: یک چهارم مردم افغانستان گرسنه می‌خوابند

برنامۀ جهانی غذا در آستانۀ فرارسیدن عید قربان گفته...

روز جهانی مبارزه با کار کودکان؛ اوچا: ۱۹ درصد کودکان افغانستان کارگر هستند

دفتر هماهنگ‌کنندۀ کمک‌های بشردوستانۀ سازمان ملل متحد (اوچا) می‌گوید...

ستونزمن وخت کې د خوشال اوسېدو څو لارې

د کورونا وېروس وبا نړۍ کې ډېر خلک په کور کېنول. پولې بندې او نړیوال اقتصاد پرلپسې غورځي. داسې حالت کې زړه تنګي، راتلونکي ته فکر او اندېښنه کومه حیرانوونکې خبره نه ده.

خو بیا هم داسې څو سپارښتنې شته چې په دې حالاتو کې هیله در کوي او ستاسو په خوشال اوسېدو کې مرسته کوي.

تېرو کلونو کې بي بي سي له لسګونو ارواپوهانو سره مرکې کړې او هغوی داسې مشورې را سره شریکې کړې چې په مټ یې له تشویش ځان خلاصولو کې مرسته کوي.

پام وکړئ

داسې مسله چې ستاسو تشویش پیدا کوي بیا بیا خبرې پرې قدرتي چاره ده، هغه که کورونا وي، د تودوخې بدلون یا نور.

له دې تشویش د خلاصون لپاره ښه خبره دا ده چې خپله او ملګري مو پر دا ډول مسلو له خبرو ډډه وکړئ. ځان او نور ملګري پر دې مسلو له خبرو لرې کړئ دې سره د وینې فشار په ځای او ذهن ارام وي.

کوروناد انځور حقوقGETTY IMAGES

مراقبه ممکن هر چا ته ښه نه وي

د ذهني فشار دې دور کې ممکن ډېرو کسانو ته مراقبه ګټوره وي، خو د هر چا لپاره هم نه.

ځینې کسان چوپ او غور او فکر کې ډوب شي. د ذهن ارامولو لپاره ژور سوچ هم قدرتي خبره ده، خو دا ډول کسانو ته کوم بل کار پکار دی.

اشتراک گذاری

Dunia
Duniahttp://dunia.af/
روزنامه دنیا، انعکاس‌دهندۀ حقایق