خبرهای مرتبط

جمع

پارلمان بریتانیا طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد

پارلمان انگلیس پس از ماه‌ها کشمکش، طرح جنجالی اخراج...

د افغان ښځو د پیاوړتیا په موخه د کډوالۍ د نړۍوال سازمان هڅې

د کډوالۍ نړيوال سازمان وايي، په څه کم څلورو...

صادرات 67 تُن زعفران افغانستان به ارزش 49 میلیون دالر در بازارهای جهانی

وزارت صنعت و تجارت از صادرات ۶۷ تُن زعفران...

مس عینک بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود

ژائو شنگ، سفیر چین در دیدار با خیرالله خیرخواه،...

میلر از طالبان خواست که خشونت‌های‌شان را کاهش بدهند

جنرال اسکات میلر، فرمانده نیروهای امریکایی و ناتو در افغانستان، در سفرش به ولایت فاریاب، گفت که سطح خشونت‌ها بسیار بالا است و از طالبان خواست که خشونت‌های‌شان را کاهش دهند. جنرال میلر همراه با برخی از مقامات نظامی افغانستان برای بررسی اوضاع امنیتی ولایت‌های شمال به آن جا رفته است.

آقای میلر گفت: «ما در رابطه با خشونت‌ها گفتگو کردیم. ما در باره خشونت‌ها می‌دانیم و این واقعاً در باره نیروهای امنیتی افغانستان است که از مردم افغانستان محافظت می‌کنند. اما همه باید این را بدانیم که سطح خشونت ها بسیار بالا است و طالبان باید خشونت‌های‌شان را کاهش دهند.»

جنرال یاسین ضیا رییس ستاد ارتش افغانستان گفت که در این سفر وضعیت امنیتی ولایت‌های شمال بررسی شد و همچنان شماری از نیروهای امنیتی نیز قدردانی شد. 

نقیب الله فایق، والی فاریاب، در رابطه به این سفر گفت: «امیدور استم و مطمئن استم که این گونه هماهنگی‌ها برای حمایت و پیروزی نیروهای امنیتی ما و تأمین امنیت به مردم با بسیار مؤثر است.»

ایوب سالنگی معاون ریاست ارگان‌های محل، گفت: «این جا آمدیم تا دشمنان ما بدانند که ما همان قسمی که در مقابل‌شان به مبارزه و جنگ آماده استیم، همان قسم از پروسه صلح حمایت می‌کنیم.»

اشتراک گذاری

Dunia
Duniahttp://dunia.af/
روزنامه دنیا، انعکاس‌دهندۀ حقایق