خبرهای مرتبط

جمع

هند فعالیت‌ مدارس دینی در این کشور را ممنوع...

حکومت سرپرست: توافق اسکان حکمتیار با دولت اشرف غنی بود

مقامات سابق حکومت سرپرست تصریح کردند توافق اسکان رئیس...

عامل حمله در قندهار در پاکستان آموزش دیده، به افغانستان آمده بود

یک رسانۀ نزدیک به حکومت سرپرست می‌گوید عامل حملۀ...

پوتین فردا را عزای عمومی در روسیه اعلام کرد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی در...

ادامه باخت‌های متوالی آبی‌-‌اناری‌ها؛ کومان از شاگردانش تمجید کرد

«رونالد کومان»، سرمربی بارسلونا شنبه‌شب در چارچوب هفته دهم لالیگای هسپانیا در ورزشگاه متروپولیتانو با نتیجه یک بر صفر مغلوب اتلتیکومادرید شد و سومین شکست فصل خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد.

کومان پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» هسپانیا گفت: «برای تیم بزرگی هم‌چون بارسلونا، دریافت چنین گلی نگران‌کننده است. نباید چنین گلی می‌خوردیم، آن هم در دقیقه 47، چون توپ و میدان در اختیار ما بود و سپس در نتیجه یک بر صفر عقب افتادیم. ما بازی را تحت‌کنترل داشتیم و می‌دانستیم که سخت خواهد بود تا موقعیت‌های زیادی را در این دیدار خلق کنیم. زمانی‌که بازی بدون گل دنبال می‌شد دو موقعیت گل‌زنی داشتیم که اگر از آن‌ها بهتر استفاده می‌کردیم، اوضاع می‌توانست به طور کلی متفاوت باشد. مانند هر مربی دیگری، من مسئول نتایجی هستم که تیم کسب می‌کند.»

سرمربی هالندی بارسلونا هم‌چنین با اشاره به 20 امتیازی‌شدن اتلتیکومادرید و اختلاف 9 امتیازی تیمش با روخی‌بلانکو اظهار داشت: این واقعاً اختلاف زیادی است اما هنوز بازی‌های زیادی از لیگ باقی مانده است. می‌دانیم که هر بازی سخت و پیچیده است اما پس از این شکست ما باید پیروزی‌های متوالی‌مان را آغاز کنیم.

کومان با وجود شکست تیمش مقابل اتلتیکو از عمل‌کرد شاگردانش تمجید کرد و گفت: «من در این بازی تیمی را دیدم که تا آخرین لحظه جنگید و قادر بود نتیجه بازی را به تساوی بکشاند، بنابراین از این حیث نگرانی ندارم.»

بارسلونا در حال حاضر با کسب 11 امتیاز و البته با دو بازی کم‌تر در رده دهم جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد.

اشتراک گذاری

Dunia
Duniahttp://dunia.af/
روزنامه دنیا، انعکاس‌دهندۀ حقایق