خبرهای مرتبط

جمع

هند فعالیت‌ مدارس دینی در این کشور را ممنوع...

حکومت سرپرست: توافق اسکان حکمتیار با دولت اشرف غنی بود

مقامات سابق حکومت سرپرست تصریح کردند توافق اسکان رئیس...

عامل حمله در قندهار در پاکستان آموزش دیده، به افغانستان آمده بود

یک رسانۀ نزدیک به حکومت سرپرست می‌گوید عامل حملۀ...

پوتین فردا را عزای عمومی در روسیه اعلام کرد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی در...

امبر هرد به همسر سابق خود در کمپاین میلیونی لطمه وارد کرد

«امبر هرد» در بسیاری از نظرسنجی‌ها به‌عنوان زیباترین بازیگر زن جهان انتخاب شده است ولی به دلیل آن‌که طرف‌داران سینما باور دارند او به زندگی هنری همسر سابقش «جانی دپ» لطمه زده است، چندان چهره محبوبی نیست.

در بخشی از این دادخواست ادعا شده است که هرد پس از جدایی در سال ۲۰۱۷ به شکل سیستماتیک برای لکه‌دار‌کردن دپ در هالیوود تلاش‌هایی کرده است. این دادخواست مجازی در بخش دیگری هرد را متهم به دروغ‌گویی و بدرفتار نشان‌دادن همسر سابقش کرده است.

هرد از مدت‌ها قبل ستاره‌ «دزدان دریایی کارائیب» را به خشونت خانگی متهم کرده است. نشریه‌ «سان» و دبیر آن «دن ووتن» در مقاله‌ای به این مسئله پرداخت و دپ را ضارب همسر خواند. دادگاهِ شکایتِ دپ از این نشریه، تابستان گذشته برگزار شد و در نهایت قاضی اعلام کرد که این ادعا اساساً درست بوده‌ است.

چند روز پس از اعلام این حکم، دپ به درخواست استدیوی برادران وارنر از «جانوران شگفت‌انگیز» کناره‌گیری کرد. این اتفاق هواداران دپ را خشمگین ساخت و آن‌ها خواستار اخراج هرد از «اکوامن ۲» شدند. با این حال، هرد اخیراً در مصاحبه با انترتینمنت ویکلی ادعا کرد که کمپاین‌های ایجاد‌شده علیه او در شبکه‌های اجتماعی با پول مدیریت می‌شوند؛ زیرا اساسی در واقعیت ندارند.

این هفته گزارش شد که درخواست استیناف اولیه‌ دپ رد شده و قاضی دستور داده است که دپ به نشریه‌ «سان» ۶۲۸ هزار پوند پرداخت کند.

استدیوی برادران وارنر روز گذشته تأیید کرد که «مدس میکلسن» را جانشین دپ در نقش «گلرت گریندل‌والد» کرده است. پیش‌تر گزارش شده بود که دپ دست‌مزد هشت‌رقمی خود را برای «جانوران شگفت‌انگیز ۳» دریافت خواهد کرد.

اشتراک گذاری

Dunia
Duniahttp://dunia.af/
روزنامه دنیا، انعکاس‌دهندۀ حقایق