خبرهای مرتبط

جمع

هند فعالیت‌ مدارس دینی در این کشور را ممنوع...

حکومت سرپرست: توافق اسکان حکمتیار با دولت اشرف غنی بود

مقامات سابق حکومت سرپرست تصریح کردند توافق اسکان رئیس...

عامل حمله در قندهار در پاکستان آموزش دیده، به افغانستان آمده بود

یک رسانۀ نزدیک به حکومت سرپرست می‌گوید عامل حملۀ...

پوتین فردا را عزای عمومی در روسیه اعلام کرد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی در...

زنی که حدوداً 500 پِشک و سگ را در خانه نگه‌داری می‌کند

یک زن عمّانی حدودا ۵۰۰ پِشک و سگ را در خانه نگه‌داری می‌کند. او می‌گوید که این کار باعث شده است که دیگر افسردگی به سراغ من نیاید.

یک زن در مسقط پایتخت عمان، علی‌رغم شکایت همسایگان و هزینه‌های زیاد، ۴۸۰ پِشک و ۱۲ سگ را نگه‌داری می‌کند. «مریم البلوشی» حیوانات خانگی را همراهانی بهتر از انسان‌ها می‌داند و می‌گوید که پِشک‌ها و سگ‌ها نسبت به انسان وفادارتر هستند.

این زن عمانی طی یک دهه گذشته به کار پرورش حیوانات خانگی روی آورده است. او ماهیانه حدود ۷۸۰۰ دالر برای مراقبت از پِشک‌ها و سگ‌ها هزینه می‌کند. از مجموع ۴۹۰ پِشک و سگی که مریم البلوشی نگه‌داری می‌کند ۱۷ حیوان نابینا هستند.

خانه این زن پر از قفس است، بلوشی که ۵۱ سال سن دارد و یک کارمند بازنشسته است می‌گوید: «همه‌چیز از سال ۲۰۰۸ و هنگامی‌که پسرم یک پِشک کوچک ایرانی خریداری کرد آغاز شد. من ابتدا از مراقبت از این پِشک خودداری می‌کردم، چرا که حیوانات را دوست نداشتم و پسرم هم به آن توجه زیادی نمی‌کرد. اما دو سال بعد همه چیز تغییر کرد. من ناگهان خود را کاملا غوطه‌ور دیدم و به مراقبت از این پِشک روی آوردم. به او غذا دادم، حمام بردم و وقت زیادی را با این حیوان سپری کردم.»

این زن می‌افزاید که این حیوانات به او کمک کرده‌اند تا از افسردگی خارج شده و هم‌چنین باعث شده که در شبکه‌های اجتماعی طرف‌داران زیادی پیدا کند.

اشتراک گذاری

Dunia
Duniahttp://dunia.af/
روزنامه دنیا، انعکاس‌دهندۀ حقایق