خبرهای مرتبط

جمع

هند فعالیت‌ مدارس دینی در این کشور را ممنوع...

حکومت سرپرست: توافق اسکان حکمتیار با دولت اشرف غنی بود

مقامات سابق حکومت سرپرست تصریح کردند توافق اسکان رئیس...

عامل حمله در قندهار در پاکستان آموزش دیده، به افغانستان آمده بود

یک رسانۀ نزدیک به حکومت سرپرست می‌گوید عامل حملۀ...

پوتین فردا را عزای عمومی در روسیه اعلام کرد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی در...

پسر شاه‌رخ خان، به اتهام حمل موادمخدر دستگیر شد

آریان خان، پسر شاه‌رخ خان، ستاره مشهور سینمای هند روز شنبه در پیوند به استفاده و حمل مواد مخدر در یک کشتی مجلل تفریحی در سواحل شهر ممبئی بازداشت شد.

دیچه وله، گزارش داده که او هنوز به اساس وثیقه آزاد نشده زیرا اداره مبارزه با مواد مخدر هند اعلام کرده که رهایی آریان خان می‌تواند شواهد را تحت تاثیر قرار بدهد و بر شاهدان نیز اثر بگذارد.

قاضی این دادگاه، آریان خان را برای دو هفته به زندان فرستاد تا تحقیقات در مورد این پرونده ادامه یابد. آریان خان ۲۳ ساله، پسر ارشد شاهرخ می باشد.

هنگامی که ماموران مبارزه با مواد مخدر بر یک مهمانی روز شنبه حمله کردند و مواد مخدر را در کشتی تفریحی در ساحل ممبئی کشف کردند، آریان خان با هفت تن دیگر بازداشت شدند.

تا حال در مجموع ۱۸ تن در پیوند به این قضیه گرفتار شده اند. ساتیش مانیشینده، وکیل مدافع آریان خان در محکمه گفت که اداره مبارزه با مواد مخدر هیچ گونه موادی را در منزل خان پیدا نکرده اند و ادعاهای پیوند داشتن خان با فروشنده‌گان مواد مخدر نیز صحت ندارد.

از سویی هم اداره مبارزه با مواد مخدر هند گفته است که آنان شواهدی را در دست دارند که نشان می دهند، آریان خان از طریق برنامه واتس‌آپ به گونه منظم با فروشنده‌گان مواد مخدر ارتباط داشته است اما این نهاد مشخص نکرده است که هنگام بازداشت، آیا آریان خان مواد مخدر در دست داشته است یا خیر.

اشتراک گذاری

Dunia
Duniahttp://dunia.af/
روزنامه دنیا، انعکاس‌دهندۀ حقایق