خبرهای مرتبط

جمع

زلنسکی: سرنوشت اوکراین مانند افغانستان نخواهد شد

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به دنبال تصویب کمک‌ها...

پر لویو لارو د ټرافیکي پېښو د مخنیوي طرحه جوړه شوه

د ټرافیکو عمومي ریاست په هېواد کې له ټرافیکي...

معلولان و خانواده‌های شهدا در کابل بار دیگر خواهان پرداخت حقوق‌شان شدند

شماری از معلولان و خانواده‌های شهدا در پایتخت بار...

نمایندۀ آمریکا برای افغانستان تعامل جهان با امارت اسلامی را ضروری دانست

نمایندۀ ویژۀ آمریکا در امور زنان افغانستان و حقوق بشر تعامل با حکومت فعلی افغانستان را برای بهبود زنده‌گی مردم ضروری دانست.

رینا امیری، نمایندۀ ویژه آمریکا در امور زنان و حقوق بشر در افغانستان با اشاره به دیدار اخیر نماینده‌گان آمریکایی با هیئت امارت اسلامی در قطر گفت که تصمیم گرفته در آن نشست شرکت نکند.

وی با تأکید بر اینکه از تعامل همکارانش با امارت اسلامی حمایت می‌کند، افزود: مشارکت در موضوعاتی که کشش وجود دارد، مانند ثبات اقتصادی و واکنش بشردوستانه، برای بهبود زندگی 40 میلیون افغان ضروری است. اگر چشم‌اندازی برای اقدام معنادار وجود دارد، باید با آن‌ها ملاقات کنیم.

امیری با اظهار اینکه به شدت نگران اقدامات و موضع کنونی حکومت امارت اسلامی در مورد مسایل حقوق بشری است، ادامه داد: از اینکه تعامل قوی بین‌المللی تا این مرحله نتایج معناداری برای زنان، دختران و جمعیت‌های در معرض خطر افغانستان به همراه نداشته است، ناامید هستم.

نمایندۀ ویژه آمریکا در امور زنان و حقوق بشر در افغانستان اضافه کرد: من آماده هستم تا زمانی که امارت اسلامی برای احیای حقوق افغان‌ها، از جمله زنان، دختران و جمعیت‌های در معرض خطر، روی گام‌های مشخص کار کنند، همکاری کنم.

اشتراک گذاری

Dunia
Duniahttp://dunia.af/
روزنامه دنیا، انعکاس‌دهندۀ حقایق