خبرهای مرتبط

جمع

هند فعالیت‌ مدارس دینی در این کشور را ممنوع...

حکومت سرپرست: توافق اسکان حکمتیار با دولت اشرف غنی بود

مقامات سابق حکومت سرپرست تصریح کردند توافق اسکان رئیس...

عامل حمله در قندهار در پاکستان آموزش دیده، به افغانستان آمده بود

یک رسانۀ نزدیک به حکومت سرپرست می‌گوید عامل حملۀ...

پوتین فردا را عزای عمومی در روسیه اعلام کرد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی در...

لواندوفسکی به بارسلونا پیوست

روبرت لواندوفسکی پس از مذاکرات طولانی، سرانجام به بارسلونا پیوست. بایرن‌مونیخ بابت این انتقال ۴۵ میلیون یورو از بارسلونا دریافت می‌کند.

روبرت لواندوفسکی، فوق‌ستاره تیم فوتبال بایرن‌مونیخ و مهاجم تیم ملی فوتبال پولند پس از گذشت بیش از دو ماه مذاکره میان باشگاه‌های بایرن‌مونیخ و بارسلونا و کسب توافق نهایی بین این دو باشگاه پرآوازه، سرانجام رسماً به بارسلونا پیوست.

بر اساس گزارش رسانه‌های آلمانی، باشگاه بایرن‌مونیخ ۴۵ میلیون یورو از سوی باشگاه بارسلونا بابت حق انتقال لواندوفسکی دریافت می‌کند.

در صورت موفقیت احتمالی لواندوفسکی با بارسلونا در فصل آینده، این باشگاه کاتالونیایی به علاوه نرخ ۴۵ میلیون یورو، همچنین مبلغ ۵ میلیون یورو اضافی نیز به عنوان پاداش به بایرن‌مونیخ  پرداخت خواهد کرد.

درباره مدت زمان قرارداد روبرت لواندوفسکی با باشگاه بارسلونا هنوز خبری منتشر نشده است. اما گمان می‌رود که این مهاجم پولندی دست‌کم سه سال برای بارسلونا توپ خواهد زد.

قرارداد اخیر لواندوفسکی با بایرن‌مونیخ در صورت عدم انتقال او به باشگاه دیگری، پایان ماه جون سال ۲۰۲۳ میلادی به پایان می‌رسید.

روبرت لواندوفسکی در طول هفته‌های اخیر از تمایل زیاد خود پیرامون ترک بایرن‌مونیخ و پیوستن به بارسلونا سخن گفته بود.
حضور بدون انگیزه او در تمرینات بایرن‌مونیخ پس از بازگشت از تعطیلات تابستانی در روزهای گذشته، به گمان جدایی این فوتبالیست از بایرن‌مونیخ دامن زده بود.

لواندوفسکی گفته بود در طول دوران عضویت خود در بایرن‌مونیخ، به همه عنوان‌های قهرمانی در عرصۀ ملی، قاره‌ای و جهانی با این تیم آلمانی دست یافته است.

فهرست طولانی افتخارات روبرت لواندوفسکی به ویژه حاوی کسب عنوان فیفا برای بهترین فوتبالیست جهان در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، هشت بار قهرمانی در فوتبال آلمان در کنار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در سوپرجام اروپا و قهرمانی جام باشگاه‌های جهان با بایرن‌مونیخ است.

اشتراک گذاری

Dunia
Duniahttp://dunia.af/
روزنامه دنیا، انعکاس‌دهندۀ حقایق