خبرهای مرتبط

جمع

هند فعالیت‌ مدارس دینی در این کشور را ممنوع...

حکومت سرپرست: توافق اسکان حکمتیار با دولت اشرف غنی بود

مقامات سابق حکومت سرپرست تصریح کردند توافق اسکان رئیس...

عامل حمله در قندهار در پاکستان آموزش دیده، به افغانستان آمده بود

یک رسانۀ نزدیک به حکومت سرپرست می‌گوید عامل حملۀ...

پوتین فردا را عزای عمومی در روسیه اعلام کرد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی در...

راه‌اندازی خدمات 4G اتصالات در ولایت هرات

شرکت مخابراتی اتصالات خدمات 4G خویش را در ولایت هرات، سومین ولایت پرجمعیت افغانستان راه اندازی نمود. در محفلی که به این مناسبت در شهر هرات برگزار گردیده بود، بیش از 250 مشتری ارزشمند اتصالات، کارمندان عالی رتبۀ دولتی، و نماینده‌گان رسانه‌های محلی اشتراک نمودند.

با راه اندازی خدمات 4G یا نسل چهارم موبایل، مشتریان اتصالات میتوانند از الی 10 برابر انترنت پرسرعت دربدل عین قیمت بسته های 3G لذت برده و از بسته های متعدد انترنت 4G، مناسب به ضرورت خویش، انتخاب نمایند. راه‌اندازی خدمات 4G مشکلات موجود در اتصال انترنت را حل نموده و باعث بهره‌وری بیشتر افراد و مشاغل می گردد.

محمد عثمان، رئیس اجرایی اتصالات افغانستان، درپیامی راه اندازی خدمات 4G در هرات را برای مردم این ولایت تبریک عرض نموده، گفت: «مامتعهد به فراهم نمودن خدمات مخابراتی استندرد با استفاده از فن آوری جدید خویش می‌باشیم.»

وی افزود: «راه‌اندازی خدمات 4G مشتریان عزیز ما را قادر می‌سازد تا از انترنت پرسرعت و قابل اطمینان در هرجاه و در هرزمان مستفید شوند.»

شرکت اتصالات همواره تلاش نموده است تا شبکۀ خویش را برای در ارتباط نگهداشتن مردم در نقاط دوردست و فراهم نمودن راه حل‌های بهبود یافته، انعطاف پذیرو مناسب مخابراتی برای مشتریان کنونی خویش بهبود بخشد. چنانچه اخیراً اتصالات  کار برای بهبود شکبۀ خویش در ولایات مختلف کشور را آغاز نموده است.

درباره اتصالات:

اتصالات افغانستان یکی از شرکت‌های متمم اتصالات گروپ،  یکی از بزرگترین گروپ‌های مخابراتی در جهان که دفتر مرکزی آن در امارات متحدۀ عربی واقع است، می‌باشد.

اتصالات افغانستان در سال 2007 میلادی فعالیت خود را در افغانستان آغاز نمود و در فرصت اندک به یکی از شرکت‌های به سرعت در حال توسعه کشور تبدیل گردید، که در حال حاضر دارای بیش از هفت میلیون مشترک می‌باشد.

رسیدن به جایگاه نخست بر اساس کیفیت، عرضۀ خدمات عالی، قیمت مناسب و پوشش وسیع و بی نظیر در تمام ولایات کشور از اهداف این شرکت می‌باشد.

از آغاز فعالیت در سال 2007 میلادی تاکنون، اتصالات بیش از 400 میلیون دالر آمریکای در افغانستان سرمایه‌گذاری نموده و اولین عرضه‌کنندۀ خدمات 3.75G یا نسل سوم موبایل در کشور می باشد.

وبسایت: www.etisalat.af 

فیسبوک: www.facebook.com/etisalatafg

اشتراک گذاری

Dunia
Duniahttp://dunia.af/
روزنامه دنیا، انعکاس‌دهندۀ حقایق