خبرهای مرتبط

جمع

چین خواستار افزایش سرمایه‌گذاری در بخش معادن افغانستان شد

سفیر حکومت طالبان در پکن اظهار داشت چینی‌ها خواستار...

تمدید ۲ ماهۀ کارت پی‌.او‌.آر پناه‌جویان افغان در پاکستان

پاکستان اعتبار کارت اثبات ثبت نام (پی‌.او‌.آر) پناه‌جویان افغان...

جنرال مکنزی: با حفظ نیروها در افغانستان، در امنیت بودیم

فرماندۀ پیشین ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا اعلام کرد...

خيبر پښتونخوا: ورښتونو کې د ماشومانو په ګډون ۸ تنه مړه شوي

پاکستاني چارواکي وايي په خیبر پښتونخوا ایالت کې د...

نگرانی ستاره برازیلیِ پاری‌سن‌جرمن از عمل‌کرد ضعیف این تیم

نیمار ستاره برازیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌جرمن می‌گوید که عمل‌کرد تیمش در بازی شنبه‌شب مقابل بوردو در هفته دوازدهم لوشامپیونه که با تساوی دو بر دو در ورزشگاه پارک‌دو‌پرنس خاتمه یافت، نشان داد که این تیم کار سختی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.

نیمار به شبکه کانال پلاس فرانسه گفت: «اهمیت بازی چهارشنبه‌شب در لیگ قهرمانان اروپا برای همه ما محرز است. بازی‌مان مقابل منچستریونایتد سرنوشت‌ساز است. در بازی قبلی‌مان در لیگ قهرمانان (پیروزی یک بر صفر سه‌شنبه هفته گذشته مقابل لایپزیگ) عمل‌کردمان خوب نبود، اما در نهایت توانستیم پیروز شویم. روز چهارشنبه باید بهترین بازی‌مان را ارایه کنیم. در آن بازی باید به بعضی از جزییات توجه خاصی داشته باشیم، کار تیمی‌مان بهتر باشد، سازمان‌ یافته‌تر کار کنیم، در غیر این‌صورت وضع‌مان از چیزی که اکنون هست هم سخت‌تر خواهد شد. مقابل بوردو ما ترسو بودیم. ما توانستیم گل بزنیم، اما بعضی از بخش‌های کارمان ضعف داشت. باید روی آن بخش‌ها کار کنیم، چون در غیر این‌صورت نه تنها در لیگ قهرمانان، بلکه در لیگ (لوشامپیونه) که معمولاً تمام بازی‌ها را پیروز می‌شویم هم به دردسر خواهیم افتاد.»


سنیمار در پایان به تجلیل از دیه‌گو مارادونای فقید پرداخت که روز چهارشنبه درگذشت. او گفت که مارادونا هنرمند دنیای فوتبال بود. او برای فوتبال شخصیتی بسیار مهم بود. مارادونا به گردن فوتبال حق زیادی داشت به همین سبب اکنون دنیا به خاطر مرگ او می‌گرید.

اشتراک گذاری

Dunia
Duniahttp://dunia.af/
روزنامه دنیا، انعکاس‌دهندۀ حقایق