خبرهای مرتبط

جمع

جنرال مکنزی: با حفظ نیروها در افغانستان، در امنیت بودیم

فرماندۀ پیشین ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا اعلام کرد...

خيبر پښتونخوا: ورښتونو کې د ماشومانو په ګډون ۸ تنه مړه شوي

پاکستاني چارواکي وايي په خیبر پښتونخوا ایالت کې د...

دانشجویان افغان از عدم تمدید روادید تحصیلی هند انتقاد کردند

همزمان با انتقاد دانشجویان هند از عدم تمدید روادید...

کاهش کمک‌ها و ابتلای سه میلیون کودک به سوءتغذیه در افغانستان

سازمان جهانی غذا با ابراز نگرانی از شرایط افغانستان...

اشرف غنی: صفحه فیسبوک من هک شده است

اشرف غنی، رئیس جمهور سابق افغانستان در صفحه توییتر خود نگاشته است که «صفحه فیسبوک من هک شده است.»

آقای غنی روز دوشنبه (5 میزان) دقایقی پس از نشر بیانیه‌یی در صفحه فیسبوکش، در صفحۀ توییتر خود نوشته است محتویات نشرشده در فیسبوکش فاقد اعتبار است.

در بیانیه‌ای که اندکی پیش از این در صفحۀ فیسبوک آقای غنی انتشار شد، در آن از جامعه جهانی خواسته شده است که طالبان را به رسمیت بشناسد و پول مسدود شدۀ مردم افغانستان را نیز آزاد کنند.

در بیانیۀ نشر شده در فیسبوک آقای غنی آمده است که غلام محمد اسحاق‌زی در حالی قرار است به نمایندگی از افغانستان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کند که در عقب آن هیچ حکومتی جود ندارد.

همچنین بیانیه افزوده که کابینۀ حکومت پیشین افغانستان حتی یک درصد قدرت را در اختیار ندارد، اما در حال حاضر، سفیران و نمایندگان پیشین افغانستان در برخی کشورها به ‌خاطر اهداف شخصی‌ خود برای ایجاد یک بحران تازه تلاش می‌کنند.

در بخشی از این پیام نیز چنین نگاشته شده است: «جامعه جهانی باید درک نماید که اگر آسایش و رفاه را در افغانستان خواهان است باید دست دوستی بدهد، زیرا با دشمنی نمی‌توان مردم افغانستان را تحت تاثیر خود قرار دهد.»

اشرف غنی، رئیس جمهور اسبق کشور بعد از ترک افغانستان و افتادن حاکمیت به دست طالبان به امارات متحده عربی عازم شد، حکومت امارات متحده نیز به وی اجازه اسکان داد.  

اشتراک گذاری

Dunia
Duniahttp://dunia.af/
روزنامه دنیا، انعکاس‌دهندۀ حقایق