خبرهای مرتبط

جمع

اعتراضات مردمی در ولایت بدخشان؛ گسترش اعتراضات پس از درایم در ولسوالی‌های ارگو و جرم

اعتراضات در ولسوالی‌های درایم، ارگو و جرم ولایت بدخشان گسترده شده است و مردم خشمگین از اعمال حکومت سرپرست، اعتراضات‌شان ادامه دارد.

افغانستان نفت روسیه را به جنوب آسیا منتقل می‌کند

نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت حکومت سرپرست اعلام...

چین خواهان گسترش روابط با حکومت سرپرست است

ژائو شینگ، سفیر چین در کابل در دیدار با...

تیم ملی کریکت افغانستان برای نخستین بار در یک بازی بین‌المللی پاکستان را از پا در آورد

نخستین بازی سلسله رقابت‌های ۲۰ اووره میان افغانستان و پاکستان روز جمعه (4 حمل) با تفاوت شش ویکت به نفع افغانستان تمام شد.

در این بازی پاکستان شیر و خط را برد، نخست به بیتنگ پرداخت و برای طرف مقابل ۹۳ دوش هدف تعیین کرد. افغانستان توانست این هدف را در اوور ۱۸ با از دست دادن چهار بازیکن تکمیل کند.

در بخش بیتنگ افغانستان، محمد نبی بازی خوبی را به نمایش گذشت و توانست در ۳۸ توپ ۳۸ دوش کند و تا آخر بازی از میدان حذف نشود.

هیچ یک از بازیکنان پاکستان در این مسابقه نه توانست که بیشتر از ۲۰ دوش انجام دهد.

بین بازی در استدیوم شارجه در امارات متحدهٔ عربی به میزبانی افغانستان انجام ‌شد. دومین و سومین بازی این سلسله رقابت‌ها به تاریخ ۲۶ و ۲۷ مارچ برگزار می شود.

راشد خان، کاپتان تیم ملی کرکت افغانستان، این سلسله رقابت‌ها با پاکستان را در آمادگی افغانستان برای جام جهانی آینده مهم عنوان کرده گفت که افغانستان تیم جوان دارد و “هدف ما جام جهانی آینده است که در سال ۲۰۲۴ در ویست اندیز برگزار می شود. ما می خواهیم تیم را برای آن آماده کنیم. می توانیم فرصت هایی را به جوانان بدهیم تا بتوانند برای بازی های بزرگ آماده شوند و بدرخشند.”

علاوه بر راشد خان، رحمان الله گربز ویکت کیپر، ابراهیم زدران، عثمان غنی، صدیق الله اتل، نجیب الله زدران، افسر زازی، کریم جنت، محمد نبی، عظمت الله عمرزی، گلبدین نایب، شرف الدین شرف، نور احمد، مجیب الرحمن، فرید احمد ملک، فضل الحق فاروقی و نوین الحق در این مسابقات در تیم افغانستان حضور دارند.

اشتراک گذاری

Dunia
Duniahttp://dunia.af/
روزنامه دنیا، انعکاس‌دهندۀ حقایق