خبرهای مرتبط

جمع

گروه داعش مسئولیت حمله در مسجدی در هرات را بر عهده گرفت

گروه داعش در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به مسجد امام...

کمک 92 تُنی سیو د چیلدرن برای معالجۀ کودکان افغان

سازمان نجات کودکان (Save the Children) اعلام کرده که...

چالش‌های حقوق بشری در افغانستان؛ محور بحث شوارای عالی حقوق بشر ملل متحد

شورای عالی حقوق ‌بشر ملل متحد روز دوشنبه وضعیت...

حنفی خواستار در نظر گرفتن دستاوردهای حکومت سرپرست در نشست دوحه شد

عبدالسلام حنفی، معاون نخست وزیر امارت اسلامی در دیدار با معاون سیاسی نماینده ویژه سازمان ملل در امور افغانستان خواستار درنظرگرفتن دستاوردهای حکومت سرپرست در تصمیم‌گیری‌ها نشست دوحه شد.

حنفی در دیدار با معاون سیاسی نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان گفته است که شرکت کنندگان نشست دوحه باید با توجه به دستاوردهای این گروه در کشور تصمیم بگیرند.

دفتر نخست‌وزیری امارت اسلامی شامگاه روز گذشته در رشته‌ توییتی نوشته است که عبدالسلام حنفی، معاون اداری نخست وزیر این گروه با مارک پوتزل، معاون سیاسی نماینده ویژه سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما)، ادعا کرده است که امارت اسلامی در بخش‌های مختلف دستاوردهایی داشته‌اند که باید شرکت کنندگان نشست ویژه سازمان ملل در دوحه، آن را در نظر بگیرند.

در این رشته توییت به نقل از حنفی آمده است: «امیدواریم که شرکت‌کنندگان در نشست دوحه با توجه به اقدامات مثبت و مهم ما در زمینه‌های امنیت، مبارزه با مواد مخدر و فساد اداری تصمیمات موثر و مثبتی اتخاذ کنند».

مارک پوتزل در این دیدار گفته است در نشست دوحه، امنیت دائمی افغانستان، منطقه و جهان، حقوق بشر و سایر مسائل مربوط به افغانستان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. 

قرار است نشست ویژه سازمان ملل ملل متحد در مورد افغانستان با حضور دبیرکل این سازمان و شرکت نمایندگان 22 کشور، در روزهای اول و دوم ماه «می» در دوحه، پایتخت قطر برگزار شود.

اشتراک گذاری

Dunia
Duniahttp://dunia.af/
روزنامه دنیا، انعکاس‌دهندۀ حقایق