خبرهای مرتبط

جمع

چین خواستار افزایش سرمایه‌گذاری در بخش معادن افغانستان شد

سفیر حکومت طالبان در پکن اظهار داشت چینی‌ها خواستار...

تمدید ۲ ماهۀ کارت پی‌.او‌.آر پناه‌جویان افغان در پاکستان

پاکستان اعتبار کارت اثبات ثبت نام (پی‌.او‌.آر) پناه‌جویان افغان...

جنرال مکنزی: با حفظ نیروها در افغانستان، در امنیت بودیم

فرماندۀ پیشین ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا اعلام کرد...

خيبر پښتونخوا: ورښتونو کې د ماشومانو په ګډون ۸ تنه مړه شوي

پاکستاني چارواکي وايي په خیبر پښتونخوا ایالت کې د...

زنی که حدوداً 500 پِشک و سگ را در خانه نگه‌داری می‌کند

یک زن عمّانی حدودا ۵۰۰ پِشک و سگ را در خانه نگه‌داری می‌کند. او می‌گوید که این کار باعث شده است که دیگر افسردگی به سراغ من نیاید.

یک زن در مسقط پایتخت عمان، علی‌رغم شکایت همسایگان و هزینه‌های زیاد، ۴۸۰ پِشک و ۱۲ سگ را نگه‌داری می‌کند. «مریم البلوشی» حیوانات خانگی را همراهانی بهتر از انسان‌ها می‌داند و می‌گوید که پِشک‌ها و سگ‌ها نسبت به انسان وفادارتر هستند.

این زن عمانی طی یک دهه گذشته به کار پرورش حیوانات خانگی روی آورده است. او ماهیانه حدود ۷۸۰۰ دالر برای مراقبت از پِشک‌ها و سگ‌ها هزینه می‌کند. از مجموع ۴۹۰ پِشک و سگی که مریم البلوشی نگه‌داری می‌کند ۱۷ حیوان نابینا هستند.

خانه این زن پر از قفس است، بلوشی که ۵۱ سال سن دارد و یک کارمند بازنشسته است می‌گوید: «همه‌چیز از سال ۲۰۰۸ و هنگامی‌که پسرم یک پِشک کوچک ایرانی خریداری کرد آغاز شد. من ابتدا از مراقبت از این پِشک خودداری می‌کردم، چرا که حیوانات را دوست نداشتم و پسرم هم به آن توجه زیادی نمی‌کرد. اما دو سال بعد همه چیز تغییر کرد. من ناگهان خود را کاملا غوطه‌ور دیدم و به مراقبت از این پِشک روی آوردم. به او غذا دادم، حمام بردم و وقت زیادی را با این حیوان سپری کردم.»

این زن می‌افزاید که این حیوانات به او کمک کرده‌اند تا از افسردگی خارج شده و هم‌چنین باعث شده که در شبکه‌های اجتماعی طرف‌داران زیادی پیدا کند.

اشتراک گذاری

Dunia
Duniahttp://dunia.af/
روزنامه دنیا، انعکاس‌دهندۀ حقایق