خبرهای مرتبط

جمع

چین خواستار افزایش سرمایه‌گذاری در بخش معادن افغانستان شد

سفیر حکومت طالبان در پکن اظهار داشت چینی‌ها خواستار...

تمدید ۲ ماهۀ کارت پی‌.او‌.آر پناه‌جویان افغان در پاکستان

پاکستان اعتبار کارت اثبات ثبت نام (پی‌.او‌.آر) پناه‌جویان افغان...

جنرال مکنزی: با حفظ نیروها در افغانستان، در امنیت بودیم

فرماندۀ پیشین ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا اعلام کرد...

خيبر پښتونخوا: ورښتونو کې د ماشومانو په ګډون ۸ تنه مړه شوي

پاکستاني چارواکي وايي په خیبر پښتونخوا ایالت کې د...

رونالدو یوونتوس را تنها نمی‌گذارد

اخیراً شایعاتی در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده مبنی بر احتمال جدایی او از جمع راه‌راه‌پوشان تورین در پایان فصل جاری اما حالا خبر می‌رسد که این مهاجم پرتگالی قصد دارد تا پایان قرار‌دادش به یووه متعهد بماند.

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت»، «اندره‌آ پیرلو» از زمانی که در این تابستان هدایت یوونتوس را برعهده گرفته و جانشین مائوریتزیو ساری شد، تأثیر خوبی روی رونالدوی 35 ساله گذاشته و همین باعث شده تا این فوق‌ستاره پرتگالی مصمم به ماندن در یووه و کمک به هافبک پیشین بانوی پیر برای کسب قهرمانی در اولین سال مربیگری‌اش شود.

پیرلو می‌خواهد به رونالدو این اجازه را بدهد تا به اهداف شخصی‌اش برسد و او را برای ماندن در یوونتوس تا پایان قرارداد فعلی‌اش یعنی تاریخ 30 جون 2022 متقاعد کند. فوق‌ستاره پرتگالی راه‌راه‌پوشان تورین این فصل روی فرم و شکل فوق‌العاده‌ای است و در پنج بازی سری A موفق شده هشت گل به ثمر برساند.

طبق ادعای توتو اسپورت، رونالدو هم قصد ندارد یک سال زودتر از پایان قرارداد فعلی‌اش با تیم یوونتوس، این تیم را ترک کند و رابطه‌ای خیلی خوبی با پیرلو پیدا کرده است، درست مانند رابطه خیلی خوبی که با زین‌الدین زیدان در زمان حضورش در ریال‌مادرید داشت.

مهاجم پیشین تیم‌های منچستریونایتد و ریال‌مادرید که سومین فصل حضورش در یوونتوس را سپری می‌کند تاکنون در 95 بازی برای این تیم به میدان رفته و 73 گل نیز به ثمر رسانده است.

اشتراک گذاری

Dunia
Duniahttp://dunia.af/
روزنامه دنیا، انعکاس‌دهندۀ حقایق